Monday 4 February 2019

"nanoFantazje 1.0" red, Wiktorski

nanoFantazje  1.0
10  opowiadań,   redaktor  prowadzący  Dawid  „Fenrir”  Wiktorski  tzn.  że  mamy  ciąg  dalszy  po  dwóch  tomach „Fantazmatów”   i   „Geniuszach  fantastyki”  -  wszystkich  ocenionych  przeze  mnie  na 7/10.  Ten  zbiór  dostępny  na:  https://fantazmaty.pl/projekty/nanofantazje-1-0/
Wiktorski  w  „Przedmowie”  pisze:
„…..Chociaż nabór na takie opowiadania ogłosiliśmy zaledwie kilka tygodni temu, to dosłownie zostaliśmy zalani propozycjami…    …Wybór dziesięciu tekstów, które przedstawimy jako pierwsze, nie był łatwy….”
Doceniam   dobre   chęci   Wiktorskiego  i  jego  zespołu,  lecz  przeraża  stwierdzenie,  że  „zostaliśmy   zalani”,  bo  oznacza  to  możliwość  wyboru  10  najlepszych;  nurtuje  mnie  więc  pytanie   jak  niski  poziom  był  pozostałych??
Stary  jestem,  to  i  gust  mój  inny,  a  po  tym  zastrzeżeniu  podaję,  że  według  mnie  trzy  są  najlepsze,  a  to  ze  względu  na  poczucie  humoru;  są  to  „Chwyt”  Krukowskiego,  „Kosmiczny  biznes” Dury  i  „Starsza  pani  musi  zniknąć”  Orłowskiego.
Niestety,   całości  nie  mogę  dać  więcej  niż  6/10
 

No comments:

Post a Comment