Saturday 29 April 2017

Remigiusz MRÓZ - "Ekspozycja"

Remigiusz MRÓZ - "Ekspozycja"


UWAGA! KSIĄŻKA ZŁA, NIEPRAWDZIWA I SZKODLIWA
Zaledwie 30 lat, doktorat na Uczelni Koźmińskiego i plik książek nader popularnych. Ta ma na LC: 6,88 (3061 ocen i 619 opinii).

Zmęczyłem to-to do ostatniej strony, zrobiłem notatki i doszedłem do wniosku, że ta wyjątkowo zła książka nie zasługuje na moją recenzję, tym bardziej, że recenzje na LC rozpoczyna "miete", która precyzyjnie formuje zarzuty i stawia jedyną możliwą ocenę czyli PAŁĘ.

Przykrość mnie sprawia doktorat autora, lecz skoro mamy profesorów takich jak Pawłowicz czy Gliński to czego spodziewać się po doktorach. Pan autor głupoty plecie na każdy temat, a ja tylko dementuję jego stwierdzenie ze strony 267,5, że nieprawdą jest jakoby zwoje z Qumran "...zachwiały podstawami chrześcijaństwa", gdyż, przeciwnie, stały się bezcennym skarbem da chrześcijańskiej teologii. Czytelnikom polecam szczególnie hasło w Wikipedii "Esseńczycy".

Na koniec dodam, że z przyjemnością zaliczyłem ostatnio trzy tomy "Skazańca" Spadło, od którego Mróz powinien się uczyć nie tylko ciekawych opisów stosunków w więzieniu, lecz również polskiego języka. Prymitywną jazdę na antyrosyjskości i zbrodni wołyńskiej autor finalizuje morderstwem z zimną krwią w wykonaniu głównego bohatera, co winno zniechęcić do jego twórczości najbardziej wyrozumiałych czytelników.




No comments:

Post a Comment