Wednesday 21 March 2018

Umberto ECO - "Cmentarz w Pradze" aktualizacja

Zajmując  się  genialnym  "Supermanem..."  Eco,  trafiłem  przypadkowo  na  notkę  w  Wikipedii  o  "Cmentarzu  w  Pradzę",  której  jednym  zdaniem  z  Państwem  się  dzielę:
"...Utwór był krytykowany – „L’Osservatore Romano” zarzucił autorowi, że powieść jest nudna, miał też obiekcje wobec braku jednoznacznego potępienia antysemityzmu w utworze[3]. Również Naczelny Rabin Rzymu, Riccardo Di Segni, skrytykował Cmentarz w Pradze za wygrzebywanie antysemickich treści..."

A  dotychczasowa  moja  notka  brzmiała:
Wreszcie  doczekałem  się  totalnej  klęski  HOCHSZTAPLERA -  Eco. Wielu  z  oburzeniem  przyjmowało  moje  oceny  "Wahadła.."  i  "Imienia  Róży",  aż  przyszedł  mój  dzień  triumfu  i  upadku  mitu  Eco.  Cha, cha!!. :)

No comments:

Post a Comment