Thursday 1 March 2018

Albena GRABOWSKA - "Alicja w krainie czarów" Czas odzyskany

Albena GRABOWSKA - "Alicja w krainie czarów" Czas odzyskany
Albena Grabowska (ur. 1971) to człowiek Renesansu, bo to neurolog i epileptolog z doktoratem i drugim stopniem specjalizacji, a jednocześnie autorka książek dla dzieci i dorosłych (naliczyłem 17). To, że zna bułgarski to rozumiem, że działa społecznie też, ale, że ma czas na wychowanie trójki dzieci, to podziwiam.

Wydawało mnie się, że znam ją lepiej, lecz znajduję tylko recenzję "Stulecia winnych" (10 gwiazdek)

A teraz zaliczyła wpadkę; każdemu się zdarza; komu to ja już nie stawiałem pały? Nawet mojemu ulubionemu Coetzee !!

Na LC wynik najgorszy ze wszystkich jej siedemnastu książek 5,77 (213 ocen i 38 opinii), a że ja nie znam pierwszych dwóch tomów tego cyklu, to nie wymądrzam się, tylko przyłączam się do innych i daję 3 gwiazdki zamiast pały. Amen.


No comments:

Post a Comment