Sunday 27 December 2015

Teresa MEDEIROS - "Uroki"

Teresa MEDEIROS - "Uroki"

Teresa Medeiros (ur. 1962/63), z zawodu pielęgniarka, postanowiła pisać romansidła, a żeby je wzbogacić to akcje umieszcza w świecie fantastycznym, a bohaterowie, tak jak wymaga tego moda, przenoszą się z jednej rzeczywistości do drugiej. Napisała już 23 książki (na LC 17), które kwalifikowane są do różnych gatunków. Ta została zamieszczona w "The Lennox Family Magic Series" pod tytułem "Touch of Enchantment" (1997), obok "Breath of Magic" (1996). To, że nie ma wykształcenia w tym kierunku, nie dyskwalifikuje jej jako autorki romansideł, bo takowe różni ludzie piszą (vide Harlequiny). Jej brak po prostu pomysłu, (bo ten jest wyeksploatowany do tego stopnia, że każda następna książka śmierdzi plagiatem) i warsztatu.

Jak pisze na LC Dakota:
".. Okropna. Bohaterka kreowana była przez autorkę na mózgowca, taką z M.I.T i w ogóle, ale była tępa jak nienaostrzony ołówek. Denerwowała mnie każdym czynem, każdą myślą. Miałam ochotę udusić ją, albo siebie, za to, że to czytam...."

Przyznaję, bez bicia, że załamałem się już na 50 stronie, lecz zajrzałem na koniec i ostatnie zdanie mnie rozczuliło:
"Kiedy ich usta się spotkały....."
- dzięki temu dałem aż trzy gwiazdki, bom z natury romantyczny. Polecam Harlequiny, bo krótsze, a wartość taka sama.

No comments:

Post a Comment