Friday 1 September 2017

Violetta OZMINKOWSKI - "Agnieszka Osiecka: 'Lubię farbować wróble' "

Violetta OZMINKOWSKI - "Agnieszka Osiecka: 'Lubię farbować wróble..'"

Wychwalałem dopiero co książkę tej autorki o Wisłockiej: (Violetta OZMINKOWSKI - "Michalina Wisłocka. Sztuka kochania gorszycielki"). Teraz zaserwowała literacki kolaż o mojej podziwianej sąsiadce z Saskiej Kepy, o Agnieszce Osieckiej.

No i bomba! Komu się nie podoba to trąba. W "Bibliografii" (s. 205) czytam:
"Książka powstała na podstawie autentycznych, niezmienionych słów Agnieszki Osieckiej z ponad stu wywiadów przeprowadzonych z nią od 1964 do 1997 roku przez liczne grono dziennikarzy i dziennikarek... ..a także cytatów z jej książek....".

Dobra robota! W tym gatunku nic więcej zrobić się nie da i dlatego zachęcam innych czytelników, by za moim przykładem dawali 10 gwiazdek.

Powstał wspaniały niby – wywiad, szczególnie dla mnie cenny, bo sama Osiecka, jak i jej towarzystwo, wszyscy ciut ode mnie starsi, to idole mojej młodości.

Gorąco polecam!

No comments:

Post a Comment