Wednesday 25 July 2018

Rosamunde PILCHER - "Spod znaku bliźniąt"


Nic mnie nie mówi nazwisko Pilcher, a że zbiór polskich książek jest w tutejszej bibliotece bardzo ograniczony, wziąłem dwie książki, a w domu odkryłem, że ta jest napisana przez Rosamunde (ur.1924), a druga przez jej syna Robina (ur.1950). No to niechcący wydam „rodzinny” werdykt, kto mnie bardziej odpowiada.

Rosamunde Pilcher (de domo Scott) - angielska autorka licznych nowel, powieści i romansów ,zaczęła pisać w 1949 pod pseudonimem Jane Fraser, a później pod swoim nazwiskiem (po ślubie w 1946). Ta książka jest z 1976 i ma na LC 6,2 (69 ocen i 10 opinii)

Z obowiązku poniekąd przeczytałem do końca, a z opinią uprzedziła mnie „lubka” z LC:

Naiwniutka powieść dla kobiet. Może i dobrze zabija czas, ale trudno to nazwać nawet średnią literaturą. Zmęczyłam i nie polecam..."

"lubka" dała 2 gwiazdki, ja będę bardziej wyrozumiały dla banalnego czytadła z oklepanym pomysłem dwóch bliźniaczek podobnych fizycznie, a różnych psychicznie i dam gwiazdek 3. Szkoda czasu, również nie polecam


No comments:

Post a Comment