Monday 30 September 2019

Tomek MICHNIEWICZ - „Chrobot. Życie najzwyklejszych ludzi świata”


Na  LC  8,66 (846 ocen  i  142  opinie).  Ani  jednej  negatywnej.  Czyli  sukces,  który  pozwolę  sobie  inaczej  ująć:   inteligentny,  przedsiębiorczy  Michniewicz  (p.  Wikipedia),  wie  jak  pisać,  by  się  wszystkim  podobało.  Zbędne  więc  „achy!”  i  „ochy”,  skoro  zdecydowana  większość  zachwycona,  a  ja  jako  stary  zrzęda  przytaczam  jedno  zdanie  (które  podzielam)  z  opinii  (6/10)  opatrzonej  godłem  „sowa”:

„…..To po prostu kolejny reportaż (książkowy, filmowy), który jest ciekawy i na pewno w jakiś sposób mnie ubogacił, ale właściwie nie pokazał mi nic nowego…”

No  cóż,  lecz  ja  jestem  stary (77)   i  oczytany  (na  samym  LC  to  moja  2237 opinia),  więc  nie  mam  prawa  pomniejszać  zasług  autora  wobec  rzeszy  czytelników.   Czyli  dla  mnie  „nihil  novi  sub  sole”,  co  jednak  nie  przeszkadza  złożyć  autorowi  gratulacji,  życzeń  dalszych  sukcesów  i  dać  z  czystym  sumieniem  8/10,  ze  względu  na  ciekawy  sposób  szerzenia  wiedzy  i  pobudzanie  czytelników  do  refleksji  nad  „normalnością”

No comments:

Post a Comment