Monday 30 September 2019

Maeve Haran - „Mieć wszystko”


Moje  poszukiwania  wiadomości  o  autorce,  jak  i  jej  książce,  nie  przyniosły  żadnych  rewelacji,  a  wychodzi  mnie,  że   Haran  wydała  w  latach  90.    książkę,  a  obecnie  zaryzykowała  i  chce    wcisnąć  następnemu  pokoleniu  czytelników.  Temat  oklepany:   czy  można  pogodzić  życie  osobiste (rodzinne)  kobiety  z  pracą  zawodową.   Na  LC,  po  3  latach,  wynik  adekwatny: 6,25 (60 ocen i  11 opinii),   czyli  jak  na  „czytadło”  ocena  OK.,  lecz  ich  ilość  żenująco  niska.  Niemniej  kwalifikuję    jako  „czytadło”,  przeczytałem  obowiązkowe  100  stron,  a  resztę  przekartkowałem,  co  potwornie  mnie  znużyło;  nie  polecam,  bo  to  strata  czasu,  ale  jak  ktoś  lubi,  to  niech  se  czyta,  bo  wolność  jest.   5/10


No comments:

Post a Comment