Saturday 13 April 2019

Deborah MOGGACH - „Więzy rodzinne”


Deborah  Moggach (ur.1948)  -  brytyjska  autorka  18  książek,  ta  z 1997  ma  na  LC  po  16  latach  6,25 (32 ocen  i  3  opinie)
No  cóż,  czytadło,  a  pierwsza  gwiazdka  humoru  autorki,  to  (s.16  z  252 e-book):
„ – Myślałam, że zaczęła mi się już menopauza, ale okazało się, że przez cały okres nie wyjęłam po prostu wkładki….”
He,  he!     też  odkrywcze  myśli  (s.24):
„…Wszyscy na tym świecie są całkowicie samotni, także i ci, którzy wierzą, że mają towarzyszy. Wszyscy żyją samotnie, tak jak samotnie umrą…”
Niesamowite!!  Really?!  Jest  i  erotyka (s.29):
„ – Nie wytrzymam tego – powiedziała Prudence.  – Marzę, żeby przesunąć palcem po wewnętrznej stronie twojego uda – powiedział cicho Stephen, nie ruszając się zza biurka.  – A ja pragnę ssać twoje palce, po kolei...  – Chcę wziąć w usta twoją pierś... Pragnę wejść w ciebie, teraz...”
Mamy  więc  różnorodność,  co  summa  summarum   pozwoli  czytelnikom  przeżyć   jeden  wieczór,  jeśli  nie  wiedzą  co  z  sobą  zrobić.  Reasumując:  przeciętność  nad  przeciętnościami  i  takaż  moja  ocena  5/10 

1 comment:

  1. Na pewno sięgnę po tę książkę. Pozdrawiam z Południa Kraju :)

    ReplyDelete