Tuesday 27 November 2018

Abbi GLINES - „O krok za daleko”


Ze  względu  na  wynik  na  LC  7,63 (3258 ocen  i  335  opinii)  rezygnuję   z  syzyfowych   prób  przekonania  zachwyconych  czytelników  (tylko  jedna,  jedyna  PAŁA!!  Na  LC),  że  to  w  ogóle  nie  jest  literatura,  a  nieudaczna  amatorszczyzna  i  grafomania,  wyjątkowo  ogłupiająca  i  szkodliwa,  spełniająca  dewizę,   że  „lepiej  nic  nie  czytać,  niż  czytać  złe  książki”.
Jako   ciekawostkę   podaję,  że  autorka,  mimo  bardzo  licznych  „dzieł”,  doczekała  się  siedmiu  linijek   merytorycznego  tekstu  w  Wikipedii,   przy  czym  sześć  zajmują  ich  tytuły.
Winien  jestem  wytłumaczenia,  że  wziąłem  to-to  do  ręki  wskutek poszukiwań  na  docer.pl  i  lojalnie  podaję  adres:
Rekompensuje  mnie  to  inne  znalezisko  tj  „Hashtag”  Remigiusza  Mroza;  adres:
Jeszcze  gwoli  jasności:   ja  daję  10  gwiazdek  polskim  romansidłom  Rodziewiczównej,  Mniszkównej  czy  wyciskającym  łzy  książkom  Dołęgi – Mostowicza,  co  więcej  nie  uznaję  pojęcia  „literatury  dla  kobiet”  i  wielu  wybranym  pozycjom  stawiam  pozytywne  noty,  a  nawet  doceniam  niektóre  „harlequiny”,   lecz   ogłupiania  czytelnika  takimi  oklepanymi  dyrdymałami  jak  omawiana,  tolerować  nie  mam  zamiaru.  PAŁA!!!!
      

No comments:

Post a Comment