Friday 1 February 2019

Jakub ŻULCZYK - „Wzgórze psów”


Miałem  przykrość   poznania  tego  autora  „Ślepnąc  od  świateł” (1/10)  i  pisałem  wtedy:
„…Jak  ktoś  lubi  rynsztok,  niech  czyta,  innym  kategorycznie  odradzam..”
Sięgnąłem   po  „Wzgórze  psów”,  ze  względu  na  planowaną  ekranizację,  a  ponadto  pozytywne  recenzje  Justyny  Sobolewskiej  i  Dariusza  Nowackiego  -  cenionych  przeze  mnie  recenzentów.
Czas  umierać,  jeśli  takie  twory    wychwalane  i  nagradzane,  a  na  pocieszenie  znalazłem  na  LC  wśród  ocen  moich  znajomych   dwie  PAŁY  („jatymyoni”, „Mariolka”)  i  wiele  negatywnych  ocen   wśród  pozostałych  czytelników.
Podtrzymuję  zacytowaną  opinię  również  do  tej  książki  i  dodaję,  że  to  grafomania  na  poziomie  słabego  liceum,  a  do  tego  zniechęcająca  objętość.  STANOWCZO  ODRADZAM:   PAŁA!!!   

No comments:

Post a Comment