Sunday 31 October 2021

Walter TEVIS - "Gambit królowej"

 Znowu  spóźniony  jestem  bo  na  LC  widzę  7,59 (3042  ocen  i 523 opinie),  choć  tym  razem  jestem  innego  zdania  niż  prawie  wszyscy,  a  podzielam  w  100%  głos  Anny G-P,   która  pisze;

Nic specjalnego. Porzuciłam po 140 stronach. Jest tyle lepszych książek, ze szkoda mi było tracić czas na tę.”

Zgadzam  się  również  z  jej  oceną  - 4/10,  a    abym  został  zrozumiany  dodaję,  że  oglądałem  wcześniej  nudnawy,   amerykańsko-ckliwy   serial  na  Netflix ,   a  miłośnikiem  szachów  jestem  od  70 lat. 

Gwoli  ścisłości   podaję,  że   tego  autora  ‘Bilardzista’ drukowana  była  w  „PRZEKROJU”  60  parę   lat  temu  a  jej  bohater  Eddie  Felson  był  jakiś  czas  moim  idolem   

1 comment:

  1. Miałem zamawiać rok temu - wyskoczyła mi ta książka w propozycjach czytelniczych. Ominę raczej. Serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete